sorry

Förlåt för usel uppdatering! Men under de få dagar jag är hemma vill jag passa på att vara med mina kompisar, så bloggen kommer inte först på min prioriteringslista som ni förstår. Igår var jag med Kline, vi var ute och padda i timmar och åt Ben&Jerry. Det av de roligaste dagarna på länge och det var verkligen ett sommarminne för livet! Idag har jag varit med Anna, vi hade inte träffats på länge så vi hade mycket att prata om. Hästarna har bara skrittat de senaste dagarna för att återhämta sig från tävlingen. 
 
På torsdag kväll åker jag till Finland, för att träffa släkten. Under den tiden ska hästarna stå hos min tränare Ulrika. Där kommer Roxi trimmas inför Fjord-SM som är 11-14juli, och Braven kommer ta det lugnt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0