Roxelina

Finner inte orden hur glad jag blev när jag läste den HÄR texten som Linn hade skrivit! Tack för de fina orden! Jag håller med henne till 100%, jag har kämpat med Roxi i 6år nu och NU har vi kommit upp på Nationell nivå. Med Braven kom vi snabbt upp i klasserna när vi började tävla (på ett halvår gick vi från att debutera Regionalt till att tävla SM).
 
Roxelina har verkligen varit en "pain in the ass" och jag vet inte hur många gånger jag har velat ge upp och hur många gånger jag varit i botten. Men på något sätt har jag alltid rest mig upp igen och tagit nya tag. Men allt slit har varit värt det, för där vi är idag hade jag aldrig trott att vi skulle komma. Från LC till Nationell FEI. Herregud vilken resa vi har gjort, hur mycket vi har lärt oss och hur roligt vi haft. En resa som jag skulle göra tusen gånger om. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dock hade Braven redan gått SM när du köpte honom, så att säga att det tog 6 års tid för Roxelina och ett halvår med Braven att ta sig till nationell nivå stämmer inte riktigt, om inte hon också gått SM innan du köpte henne.
Dessutom tror jag på att det beror på ryttaren hur snabbt det går att utbilda hästen, inte på hästens ras.

2013-07-04 @ 11:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0