Fjord-SM 2013 resultat

LA:1 SM

SM klassen gick inte så bra som jag hade hoppats på.. Hon hade varit skit fin dagen innan och var fin på framridningen. Men klassen hade blivit väldigt försenad (de meddelade ingenting om det heller) så jag var tvungen att rida fram mycket längre än vad jag brukar göra. Det var jätte varmt ute och både jag och Roxi var helt döda när vi kom in på banan, underlaget där var inte det bästa heller eftersom det var väldigt djupt och sög musten ur benen på henne. Så under hela ritten hade vi ingen energi över huvudtaget, halter ble ojämna och mycket annat blev fel. Men hon gjorde ryggningen galant och galoppfatttningen från halt. 
 
Var så besviken efter ritten för jag visste att vi kunde ha gjort den så mycket bättre. Resultatet gjorde mig inte så glad heller, 63,114%. Domare H: 58,158% Domare C: 66,053% Domare M: 65,132%, så domare H drog ner resultatet mycket! Vi blev faktiskt placerade 8:a ändå och bästa junior!
 
 
 
60-80cm Poänghoppning

Poänghoppningen går ut på att du får hoppa så många hinder man kan på en minut, man får göra sin egen bana och hoppa ett hinder max 2ggr fast åt olika håll.
 
Red fram kort och sen gick jag in och hoppa. Roxi var pigg och jag var taggad! När vi började hoppa så glömde jag bort banan och slösade bort hur mycket tid som helst till att komma ihåg min bana. Vi fick 800poäng och nästan mest tid av alla. Vi kom typ 10:a av 12. Men jag är nöjd över Roxi och vi tyckte det var super roligt!
 
 

Kommentarer
Postat av: malin

Hej Vicky mamma och jag undrar om ni har hittat boende.. Vi har försökt att få tag på er men du kan ju kolla FB mamma har skickat ett meddelande
Kram Malin

2013-07-16 @ 17:00:22
URL: http://nattstad.se/malinobagheera
Postat av: Alexandra Helander

Vad roligt! Har du några bilder ifrån hoppningen? Skulle vara jättekul att se!

Kram :)

2013-07-17 @ 10:10:11
URL: http://Helander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0