en av årets höjdpunkter

Imorgon bär det av till Fjord-SM i Nyköping! En av årets höjdpunkter, helt klart. Det här blir mitt femte fjord-sm och Roxis sjunde. 2011 tog vi vårat bästa resultat hittils, då kom vi 4:a och blev juniormästare. Förra året hade vi inte turen på vår sida.. Roxi hade en av hennes dåliga dagar och jag kände press att prestera bra = kaos. Iår är tanken att åka dit och ha det otroligt roligt och få en bra känsla i ritten, om vi får det så bryr jag mig inte om vilken placering och procent vi får. Vill verkligen njuta av de upplevelser jag får med Roxi, för vem vet när våran tid tillsammans är slut. 
 
Nu måste allt packas, mina och Roxis grejer. Jag lovar att jag håller reda på 1000grejer i huvudet just nu som jag måste packa och jag har inte ens börjat. Tur att man är lite rutinerad vid det här laget så jag kan göra det här i sömnen (kommer säkert glömma nått eftersom jag säger såhär, haha). Känns som jag knappt hinner vara hemma längre eftersom jag är borta så mycket, inte bara på hästtävlingar utan också utomlands osv. Det är jätte roligt självklart men bort bra men hemma bäst, right? 
 
Fjord-SM 2009
 
Fjord-SM 2010 (då kom vi faktiskt 2:a på 69% och 5:a på 67% i förklasserna)
 
Fjord-SM 2011
 
Fjord-SM 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0