dagens ridpass

Roxi tränade jag för ovanlighetens med vanligt tränsbett (tredelat/två ledat) och det gick faktiskt jätte bra! Hon var stark men det gick att härda ut. Hon var lite tjafsig ibörjan men blev blev mkt bättre mot slutet. Red igenom LA:1 och det gick super bra!
 
Med Braven ville Ulrika testa en ny framridning, så redan från början red jag honom ganska hög i formen för att få upp framdelen. Gjorde många många halvhalter och sedan började vi med skolor. Kändes nte bra ibörjan för jag tyckte han var för öppen i formen och seg. Men efter jag hade galopperat, jäklar vilken häst jag fick! Galoppen var helt underbar och traven blev pampig, han nog aldrig känt honom så förut. Ville inte sluta rida. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0