Young, wild and free

Shit tiden rusar bara iväg! Känns som det var nyss jag börja i högstadiet. Börjar få lite panik hur jag ska hinna med allt jag vill göra som ung innan jag blir "vuxen", det finns så sjukt mycket jag vill uppleva men har så lite tid, jag fyller ju 17år iår. Tiden rinner iväg.. Jag har bara 2år kvar av ponnytiden också, vilket är fruktansvärt deprimerande. 
 
Så nu har jag bestämt mig för att jag ska göra en "to do list" innan jag blir 18år (Den kommer komma ut på bloggen!). Så när jag är 60år och någon frågar mig vad jag skulle ha gjort mer som barn, så ska jag svara: "Min barndom var Amazing och jag upplevde allt jag kunde drömt om."  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0