underbart

Träningen med Braven gick sjukt bra! Började med att rida fram som vanligt, travade längst kvartlinjerna och ställde ut och in i rund o låg form, gjorde serpentiner, galopperade i rätt bra tempo på en stor volt, gjorde massa övergångar och enkla byten.
Därefter började vi göra svaga öppnor i galopp medans jag öka och minska tempot. Ibörjan var det lite svårt eftersom han blev så taggad men efter tag lugnade han ner sig och gjorde övningen extremt bra. Sedan gjorde vi travöknigar i båda varven längst långsidorna, jäklar vilka ökningar vi fick till! Efter det la jag ner honom och avslutade ridpasset. Kände verkligen att jag fått igenom honom i båda sidorna, ryggen var uppe och att manken var högsta punkt. Hans gångater blev otroliga!
 
Den här känslan kommer jag leva på länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0