tjejen som aldrig slutar förvåna

Roxelina, min underbara fjording som aldrig slutar förvåna. När jag köpte henne för över 5år sedan hade jag aldrig trott att vi skulle komma så långt som vi har gjort idag. Det är helt otroligt, trots alla fördomar och kommentarer om att vi aldrig skulle komma någon vart, så har vi lyckats kvala till Nationellt i dressyr. År 2013 kommer jag och Roxi tävla bland Eliten i ponnydressyr, kan knappt tro det själv.. All hård träning och tid jag lagt ner har verkligen lönat sig och det har varit värt varenda sekund. Kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar den där hästen och bara för att jag aldrig har slutat tro på att vi kan lyckas, så har vi äntligen gjort det.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har en jättefin fjording! :)

2013-01-02 @ 02:08:46
Postat av: Sofia

Måste säga att du har den snyggaste fjordin jag sett! Hon är galet fin och du har gjort ett grymt jobb med henne! :D

2013-01-08 @ 20:32:24
URL: http://jumpindressage.blogg.se
Postat av: Anna

Ni är så himla himla fina!

2013-01-09 @ 22:47:38
URL: http://pallinanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0