svar på två frågor

 
Hej! 
Tack så mycket! Betyder otroligt mycket att du säger det! :*
 
Jag nämner min pappa (Mikael) mer än min mamma (Lena) för att han är alltid är med mig i princip, istallet, på tävlingar, träningar m.m. Min mamma är med på tävlingar och i stallet ibland men hon har inte riktigt det intresset som jag o pappa har +att hon inte kör bil. Så mamma och jag spenderar inte lika mycket tid tillsammans som jag och pappa och har inte samma intressen. Pappa är verkligen intresserad av hästar och han tycker att allt är roligt! 
 
Det jag gör med mitt hår är följande:
* Tvättar håret (använder sjukt mkt balsam eller hårinpackning) och borstar sedan ut det.
* Har i "Curl Booster" från Apoliva.
* Låter håret handukstorka i typ 5min.
* Har i "Moroccan oil" i hela håret men mest i topparna.
* Låter håret självtorka och har eventuellt mer M-olja där håret ser torrt ut.
 
Mitt hår är nog det jag spenderar mest tid på.. förr var mitt hår så torrt och frissigt men nu har jag lyckats hitta en metod som fungerar super för mig! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

Vart kan man köpa oljan? :D

2013-01-18 @ 16:58:23
URL: http://hhorsejump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0