PT

Hade en privatträning idag, eller hon visade mig hur jag ska träna upp mina muskler i ryggen, axlarna och magen. Emma visade även hur jag skulle ställa in olika maskiner och hur jag skulle strecha musklerna där jag var spänd (rygg o axlar). Det var en väldigt nyttig genomgång och nu vet jag exakt hur jag ska träna! Kommer även få massage nästa tisdag för att få bort lite av min spändhet, sjukt skönt. 
 
Som de flesta kanske vet har jag haft en del problem med min rygg.. har ständigt ont i ryggen, skulderbladen och axlarna. Har varit helt sne i bäckenet och har lite spänningar överallt bland annat vid axlarna. Detta gör att jag kan bli väldigt framåtlutad när jag rider, får en dålig hållning och har nästan alltid huvudvärk. Så jag MÅSTE träna upp mina muskler i ryggen, magen och axlarna för att detta ska bli bättre. 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Sv. Hahahaha ditt mongo, lägg av nu, skämsigt ju! :D

2013-01-23 @ 06:58:06
URL: http://elinamellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0