Massage

Ni vet ju alla vid det här laget att jag har en del problem med min rygg, så idag fick jag massage. Nu tänker ni säkert "Vilken jäkla lyx" men nää.. asså den var ju inte skön direkt. Grät nästan och bet mig i handen för att jag inte skulle skrika av smärta. Jag tror en stor del av smärtan kom ifrån att hon tryckte på de rätta ställena, för hon masserade inte så hårt. Smärtan började avta med tiden, så då var det lite skönt iaf. När det var klart var jag så yr att jag knappt kunde stå upp och var allmänt död. Så jag hoppade över stallet idag, pappa var snäll och fixade allt. Har även sjukt ont i huvudet nu också..
 
Ska få massage igen nästa torsdag, jag kommer antagligen känna likadant då.
Lite mindre charmig bild på mig - men bjuder på den för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0