Byebye ponilovers

Som ni antagligen vet nu är Ponilovers nerlagt nu. Vi hade båda två växt ifrån den och ville ha vårat eget där vi kan skriva allt mellan himmel o jord. På ett sätt känns det skönt att inte känna pressen på att man måste uppdatera där och göra er besvikna men ändå så känns det riktigt sorgligt eftersom jag och Elina har skrivit om våra liv där under 2års tid och man har skrivit om så många otroliga upplevelser och framgångar/motgångar. Många av de minnena kommer jag inte uppleva igen..

Men jag har funderat på det beslutet länge nu och jag tror det är rätt val att gå min egna väg. På den här bloggen är allt mitt, jag kan bestämma hur den ska se ut och vad jag ska skriva för inlägg, det ger en helt annan frihet.

Så från och med idag kommer jag bara blogga här på victorias.blogg.se och jag hoppas att bloggen kommer göra lika stor succé som ponilovers en gång i tiden gjorde.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Grymt fin blogg, älskar din header! :) Har du haft en bra start på det nya året? Kram från Josefin!

2013-01-15 @ 19:36:55
URL: http://photojosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0