<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Gillar din blogg, dina ponnyer och dig jättemycket, även om jag är äldre än dig är du en stor inspirationskälla till mig!

Jag har två frågor, den första behöver du inte svara på om den är känslig, jag vet ju inte alls något om det men var är din mamma? Du nämner din pappa mycket men har nog aldrig läst något om din mamma. Du behövet inte svara.

Min andra fråga är vad gör du med ditt hår för att det ska bli så sjukt fint? Jag har liknande hår, lockigt och rätt långt, men mina lockar blir aldrig så fina som dina, samt mitt hår känns bara frissigt och torrt.. Vad gör du, vad använder du för grejer, borstar du efter dusch? :D

2013-01-04 @ 18:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0