<3

Jag tar för lite tid till att uppskatta alla mina fina vänner, de som alltid står upp för mig och stöttar mig i vått och torrt. Så det här inlägget är till för att jag ska berätta för er hur underbara dessa personer är. Alla mina vänner är sjukt bra personer och jag älskar verkligen varenda en av dem. Många av mina närmsta vänner har jag känt i över 10år och några har jag nyligen lärt känna. Det finns fan inga ord för hur fina dem är, de står ut med mina humörsvängningar, skrattatacker, my weridness, min irriterande sida, min galenhet och tröghet. Jag kan verkligen vara mig själv med dem och de accepterar mig för den jag är. Jag är bortskämd att ha så otroliga kompisar som de faktiskt är och ord kan inte beskriva hur mycket de betyder för mig. De lyser upp min dag och får mig alltid på gott humör, det är tack vare dem som jag skrattar så mycket och alltid är glad. Jag är lyckligt lottad som har dem och jag hoppas de alltid är en del av mitt liv, för vad skulle jag göra utan dem?
 
Det här är för er - Anna H, Linnea, Mira, Joanna, Amanda BR, Yulieth, Kline, Ossian, Shami, Leila, Julia LD, Sofia, Rebecka H, Hanna, Therese, Jessica, Josefine, Anna S, Amanda K, Julia L, Rebecca AR, Isabelle.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0