1januari 2013

Idag var första dagen 2013 och den kunde inte ha varit bättre! Jag, pappa, Daniel och Becca åkte till skidbacken vid 1 och var där i några timmar, lyckades besegra min skid-rädsla för tillfället men den lär väll komma tillbaka nästa gång.. (skadade mig rejält för ett par år sedan och rädslan för att göra illa mig igen finns alltid kvar).
 
När vi kom hem tog jag, pappa och Dani en skotertur i mörkret, sjukt kul var det! Sedan tränade jag på träningscykeln i en halvtimma och gjorde lite styrketräning. 
 
Har tränat mkt idag och ätit nyttigt, två av mina nyårslöften var att motionera mera och äta hälsosammare! Vi får se hur länge jag kan hålla dem.. haha ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0