10saker ni kanske inte visste om mig

  • Jag är otroligt klumpig och gör därför alltid bort mig inför folk. Men va fan jag bjuder alla på ett gott skratt så YOLO.
  • Jag är en "före detta" norrlänning.
  • Jag tycker killar som inte är helsvenska är snyggare än svenska.
  • Jag föddes med blont hår och gröna ögon.
  • Mitt hår är det enda som jag älskar på mig själv.
  • Jag har aldrig haft en talang i någon sport, men har tränat mig till att bli bra i ridning, bågskytte och skidor.
  • Jag är SJUKT seg på att svara när nån ringer, sms, kik osv. Det kan ta flera dagar innan jag svarar ibland, men det är sån jag är och det hör till min charm.
  • Jag har en crush på en av mina bästa killkompisar. Inte bra, inte bra.
  • Jag lider av tvångstankar emellanåt.
  • Jag har väldigt torr humor och garvar åt allt seriöst.
Fanns det något som ni inte redan visste om mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha visste typ inget av det X)

2013-01-13 @ 18:37:42
Postat av: Jullebulle

Visste typ allt, mohahahaha :'D

2013-01-13 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0