Uppdate

Uppdateringen idag har varit riktigt dålig.. jag vet. Har varit upptagen hela dagen, vaknade hos mira och skyndade mig hem på morgonen för jag skulle träna båda hästarna för Ulrika. Träningen gick superbra och hästarna var skit fina (det får mig sjukt taggad inför första tävlingen för iår nästa helg!). När jag kom hem så städade jag mitt rum, vilket var välbehövligt eftersom det var kaos där inne. Därefter pluggade jag lite och nu är jag på väg till Julia för en tjejkväll, ska sova där också.

Får se om jag bloggar något mer idag, annars får ni stå ut tills imorn. Kommer lägga upp videon från när jag red Dirac imorgon, det vill ni inte missa så kika in här då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0