Sisters

Jag heter Rebecca Avellan Ryd och fick äran att gästblogga här på Victorias blogg. Jag kan väl börja med att berätta att jag är hennes syster, stora syster för att vara mer exakt. Jag är arton år gammal och går mitt tredje år på gymnasiet (Klara norra gymnasium, samhälle med inriktning ekonomi och juridik). Innan ni får för stora förväntningar borde jag nog också berätta att jag inte är någon hästtjej, även jag brukar följa med till stallet och till några tävlingar ibland.  Det har funnits tillfällen då jag funderat på att börja rida men det har tyvärr aldrig blivit av. Jag brukade rida lite på Vicis första ponny pompeji, men som ni kanske förstår så var det otroligt lång tid sedan. Men jag trivs ändå väldigt bra med att stå vid sidan av ridbanan, och titta på, peppa och kanske knäppa några bilder. 
 
Om jag inte håller på med hästar, vad håller jag då på med? Jo, jag är intresserad av fjällvandring, måleri, mode, resor, arkitektur och naturfotografering. Jag lägger till exempel upp foton på instagram varje vecka. Mina framtidplaner är att bli arkitekt och att se många nya intressanta platser. Just nu drömmer jag om att få åka till Island eller Maldiverna. Jag skulle även vilja åka tillbaka till Santorini, en oförglömligt vacker ö i Grekland.
 
Jag skulle inte kunna tänka mig en bättre syster än Victoria. Hon är en rolig, livfull och positiv person. Hon har tydliga mål men hon är också väldigt envis.Vi är väldigt olika men samtidigt väldigt lika. Det kan bero på att jag brås på mamma och Vici brås på vår pappa. Vicis finns alltid där för mig och kan muntra upp mig i svåra stunder. Även om vi har syskonbråk och irriterar oss på varandra då och då, så har vi ett band som jag aldrig skulle vilja byta ut. Inte mot någonting i hela världen.
 
Tack så mycket att jag fick dela med mig av det här, vi lär höras igen.
 
 
Navyblueocean @Instagram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blir lite avundsjuk på dig, vill också ha Victoria som syster! :D

2013-02-06 @ 15:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0