Reklam

Jag heter Rebecca, och för er som inte läst tidigare inlägg så är jag Victorias syster. När jag började tredje året i gymnasiet bestämde jag och fyra andra tjejer i klassen att vi skulle starta ett uf-företag. Det är som ett prova-på företag som man driver under ett år. Vi är alla fem väldigt nagelintresserade så vi bestämde oss för att börja designa egna lösnaglar. Designen på våra naglar har vi själva skapat, vilket gör våra naglar unika. Ingen nagel är den andra lik. Nagelträden kostar 90 kr st och 11% av betalnigen går till UNICEF. Detta för att vi vill bidra till att barn runt om i världen får någonstans att bo, få mat för dagen och få chansen att utbilda sig. 
Besök oss på vår hemsida www.ufcreatecolour.se för att handla och se ett större utbud. Om du bor i Stockholm kan du även kontakta oss och få handla av oss personligen.
 
 
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0