ny hjälm, kavaj och ridbyxor?

Börjar fundera på att skaffa ny hjälm, kavaj och tävlingsridbyxor. Ridbyxorna är ett måste för de jag har nu är riktigt slitna och har svarta fläckar.. Min kavaj är lite liten och ser inte inte så bra ut på mig om jag får vara riktigt ärlig. Min hjälm är för stor för mig.. Så när jag har sparat ihop tillräckligt med pengar ska jag köpe en Uvex hjälm, en ny kavaj (kanske en spooks eller pikeur?) och gärna ett par Animo ridbyxor. Det är ju sjukt mkt pengar att köpa allt men något av detta ska jag nog till slut ha råd med! :D
 
 
 
 
VS 
 

Kommentarer
Postat av: Erika Andersson

Hjälmen! ;)

2013-02-21 @ 09:34:52
URL: http://eadressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0