frågestund del 1

Hur länge är det du har hållit på med att skjuta pilbåge? 
 
Svar: Bara ett litet tag.. jag och syrran har självlärt oss här hemma och sen har jag tagit några lektioner. Det är super roligt att göra något annat utanför ridningen, men även lite jobbigt eftersom när man börjar med något nytt så är man ju en nybörjare/amatör så nu måste jag träna upp mig att bli bra i bågskytte.
 

Vad vill du jobba med då du går ut gymnasiet? 
 
Svar: Jag har faktiskt ingen aning.. Jag valde linjen Natur för att det är en bred linje, så att jag kan ha möjligheterna att välja i princip vad som helst att jobba med i framtiden. Jag funderar ändå på att jobba med någonting inom ridningen, eftersom det är den enda som intresserar mig. 
 

~hur många timmare/dag spenderar du i stallet? 
 
Svar: På vardagarna, när jag gå i skolan så är jag i stallet 1-4tim per dag, oftast ca 2,5tim.  Pappa hjälper mig med mockningen, hästarnas mat osv. jag behöver bara ta hand om och rida mina fina hästar. Tack pappa! Men på helger är det träningar och tävlingar så då är det betydligt längre tid! Kan vara upp till 14timmar.
 

Vilken är din favoritfärg? 
 
Svar: Mina favortifärger är vinröd och marinblå.
 

Har du andra djur än hästar? 
 
Svar: Ja det har jag! Jag har en kanin som heter Skutte och två katter som heter Dixi och Pixi. 
 

Har du bott i samma hus hela ditt liv? :)
 
Svar: Nej det har jag inte.. Jag har bott i Funäsdalen, Enafors, Bromma, Östersund (två gånger) och Ekerö. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0