Frågan som ni ställt er

Hur kommer det sig att du har ridit lite andra hästar på senaste tiden? - Den frågan har jag fått av många senaste veckan.
 
Jo så här är det, när jag bytte klubb till Rånäs fick jag ett erbjudande att vara med i deras "Ungponnyteam". Det går ut på att Pytt väljer ut några duktiga ponnyryttare i klubben för att rida och tävla hennes ungponnysar. Självklart kan man ju inte tacka nej till en sån möjlighet! Just nu provrider jag några av hennes hästar för att se om någon passar mig, Pytt vill ju ha en så bra match mellan häst och ryttare som möjligt. Så förhoppningsvis kommer jag få en ungponny att tävla i vår! Hur spännande är inte det? :D
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad kul! Så du kommer sannolikt ha en fullspäckad tävlingssäsong?

2013-02-04 @ 10:45:33
Postat av: Linn Ingvarsson

Roligt!

2013-02-06 @ 14:56:33
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Andrietta Svärdh

Vad roligt, vilket roligt projekt!

2013-02-07 @ 19:14:17
URL: http://andriettajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0