Dagens träning

Idag var det som vanligt träning för Ulrika med hästarna. Träningen gick sjukt bra! Började med att rida Braven, värmde upp som vanligt och sedan red jag LA:1 programmet. Han var otroligt lugn men ändå allert och energisk.  Det har verkligen blivit stor skillnad på honom på bara 3veckor, han är mycket starkare och hans form har blivit stadigare. Ganska sjukt hur snabbt han har utvecklats på sån kort tid, min fina ponny <3
 
Därefter tömkörde jag Roxan, hon var galet fin! Började med att tömköra på en volt och göra många övergångar trav-galopp-trav-galopp och sedan gick jag ut på spåret och gjorde öppnor på långsidorna. Trots att hon inte blivit riden så mycket så har hon nog aldrig varit finare. Hon var mjuk i munnen, energisk och hade ett jäkla undertramp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0