Alla <3 dag

Usch dagen har varit full med otur men den har också varit väldigt bra.. det började med att det var broöppning så jag kom försent till sista lektionen. Därefter åkte hela klassen skridskor, kan inte påstå att det är en av min begåvningar direkt så jag ramla ett antal gånger haha så har rejält ont i rumpan! När skolan var slut så åkte jag, Julia och Kline till mattecentret på Norra real och pluggade massa matte. Den riktiga oturen började när jag skulle ta mig hem ensam, jag tappade bort mig i stan.. tror att jag gick runt i 35min innan jag hitta tunnelbanan (haha hur lyckas man?), mitt busskort slutade gå vid kl 19 så jag hann in på tb i sista minuten. Problemet var att jag inte skulle kunna ta bussen hem sedan för att mitt kort inte fungera, min mobil kan inte skicka sms biljett heller och jag hade ingen bussremsa. Min pappa svarade inte och mobilen hade nästan slut på batteri. Hemsk var det! Men min pappa ringde mig när jag hade 1% batteri kvar och sen hämtade han mig i bromma till slut. På vägen hem var det broöppning igen.. Kom hem fett sent och jag var tvungen att plugga, så pappa åkte till stallet och fixade allt. 
 
Som ni förstår blev inte min alla hjärtans dag precis som planerat. :P
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Sant!

2013-02-15 @ 10:13:45
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0