Starbucks

Statistiken sjunker verkligen när jag är dålig på att uppdatera, men jag får nog skylla mig själv som nästan inte bloggar någonting. Idag har det varit en jäkla bra dag, julavslutning i skolan, lunch och julklappshandling med Kline, Julia, Sofia, Kalle och Ossi. Vi gick förbi Starbucks vid centralstationen och jag fick äntligen mitt efterlängtade kaffe (det har precis öppnat i Stockholm).
 
Nu på kvällen har jag varit och tränat med Braven för Ulrika, det gick ganska bra. Orkar inte gå mer in på det. Början av lovet ska nog mest spenderas med hästarna och kompisarna. Den 28december åker jag och min familj upp till vår fjällstuga i Åre/Storlien. Ska bli otroligt skönt att få en paus från livet här hemma, dock måste jag plugga mycket ändå pga att jag blev underkänd i matte det här terminen.. så måste göra ett omprov i början av nästa termin för att komplitera det. Har aldrig fått F i en kurs förut, har aldrig behövt anstränga mig för att få godkänt men den här gången måste jag nog lägga manken till. Jag har inte höga krav att jag ska få bra betyg i alla ämnen, men iaf få godkänt i allt. Om jag ville satsa i skolan skulle jag inte ha tid att satsa på ridningen. Det är ett val jag gjort. 
 
Frappuccino mocca ♥

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Åh så härligt med Starbucks! Haha är precis som du - beroende! Lovar att jag var där tre gånger varje dag när jag var i Paris ;)

Och det här med matten, jag tror verkligen att du kan klara det! Du verkar vara en himla smart tjej med smarta och LOGISKA tankar. Och matte är just ingenting annat än det - logik :) Kramar!

2013-12-21 @ 22:07:08
URL: http://inaogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0