Sönder stressad och ångest

De här sista 2veckorna innan jullovet är förjävliga rent ut sagt, hade matte nationella idag och det gick inte speciellt bra.. Ber och hoppas att jag får godkänt på kursen så jag slipper ett kursprov senare. Imorgon har jag muntligt engelska prov och ett stort franskaprov. Nu på söndag ska en mental tränings uppsats in och nästa vecka har jag en historieinlämning och historieprov. Som ni hör har jag mycket att göra och mycket att vara stressad för, hästarna måste ridas varje dag och jag får ångest för att jag inte är där så mkt som jag egentligen vill.

Välj inte Naturlinjen på gymnasiet kära bloggläsare. Bara ett råd haha :p




Kommentarer
Postat av: Maja

Det blir lättare i 3;an 2:an är det bara att stå ut :)

2013-12-11 @ 20:14:13
Postat av: Ina Ögren

Samma här. Har fysiknationella på onsdag och vill typ hellre dö känns det som...

2013-12-15 @ 22:22:44
URL: http://inaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0