Joanna är tillbaka!

Vet inte längre vad jag ska blogga om, allt står bara still i huvudet på mig. Skulle kunna skriva ett mental tränings inlägg om ni skulle vilja det? 
 
Idag var en av det bästa dagen på länge, vet ni varför? För ungefär ett halvår sedan åkte min allra bästa vän Joanna ner till Skottland för att bo och gå i skolan där i ett år. Trodde inte jag skulle se henne på 365dagar, men jag hade fel. När jag kom ut från duschen idag och skulle iväg och julhandla, gissa vem som satt i min soffa? Nämligen Joanna själv. Var så chockad och lycklig att jag börja gråta haha. Så dagen har spenderats med bara henne (var i stallet på morgonen och red ut på båda hästarna). 
 
Imorgon blir det träning för Ulrika med hästarna på morgonen och på eftermiddagen ska jag till stan med Anna och julhandla då det inte blev av idag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0