fredag + helgen

Gud vilken lång dag det har varit, hade dock sovmorgon imorse och tog det ganska lugn i skolan (arbetade inte så intensivt). När jag kom hem så däcka jag i soffan och när jag vakna åkte jag och pappa iväg till stallet. Tränade med Braven för Ulrika och det gick grymt bra! Han var verkligen framme för skänkeln och hans kropp var som gummi. Tränade i slutet på början till lite passage och då var han väldigt duktig. Hade en hälig känsla under hela passet!
 
Imorgonbitti blir det morgonfodring och ridning i ridhuset med båda hästarna. Resten av dagen måste jag plugga stenhårt.
 
På söndag ska jag, pappa och min tränare Ulrika på Kyra Kyrklunds clinic på Strömsholm. Jag känner att jag absolut inte har tid med det egentligen... men det ska bli roligt och intressant. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0