Fjällen imorgon

Igår så lastade vi hästarna och åkte med dem till Ulrika. Dom kommer stå där under tiden jag är uppe i fjällen. När vi ändå var där så passade jag på att träna Braven, vilket gick väldigt bra! En tjej som heter Jennifer, som står i Ulrikas stall, red Roxi. Hon och hennes lillasyster kommer rida Roxan medans jag är borta. Ulrika kommer rida Braven så mycket som hon hinner med. 

På kvällen igår åkte jag hem till Kalle och hade myskväll med killarna.

Idag på morgonen så har jag varit hos Joanna eftersom hon åker tillbaka till Skottland på söndag och jag kommer inte hinna se henne imorgon då jag åker till fjällen då. Resten av dagen ska jag packa mest.. :)



Såhär ser det ut i det jätte mysiga stallet som Braven & Roxi står i just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0