vad kan det här vara? ;D

 
Jag är anmäld till en en tävling som ni ser, den 22september. Men kan ni se att det varken är Roxelina eller Brave Heart? Hästen jag ska tävla är nämligen Faustino "Fosse" som är min tränare Ulrikas häst. Jag har nämnt tidigare att jag kanske skulle få börja tävla honom och nu ska jag få göra det! 
 
Jag har aldrig tävlat stor häst förut och jag inte heller van att rida stor häst. Fosse är mycket större än mina ponnyer, dock är han lite lik Braven att rida. Vi kommer tävla en LB:2, vilket jag tycker är lagom att börja med. Inte så svåra rörelser och lång bana. Åhh det ska bli så roligt! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh överby! Där har jag haft praktik! Jättefräsht och trevlig personal! Ridhuset är lite gammalt men mysigt! ;)

2013-08-30 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0