SM 2013

Imorgon åker jag, pappa, Linnea och Braven (min mamma och min tränare Ulrika kommer dit senare) till Karlstad och Svenska Mästerskapen 2013. Är riktigt taggad på att ta revansh från förra året! Målet är att förbättra våra resultat, försöka ha en bra känsla och ha roligt. 
 
Iår är konkurransen mycket hårdare också, alla är så otroligt duktiga och har fina ponnys. Så det är bara roligt att få vara med igen! 
 
Det har kommit preliminära startlistor till fredagen och jag startar kl. 13.03
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till!

2013-08-14 @ 23:32:04
Postat av: Andrietta Svärdh

Lycka till!

2013-08-18 @ 17:41:25
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0