Rodeo

Då var första skoldagen avklarad. Det känns väldigt konstigt att jag redan går i 2an på gymnasiet när det känns som jag nyss sluta nian. I alla fall, dagen började med att vi samlades i aulan och rektorerna pratade. Sen samlades vi i klassrummen och fick busskort och nummer till våra skåp. Därefter började jag med vanliga lektioner efter schemat, vilket var engelska, matte, fysik och sen fotografi. Fotografi är en en kurs som jag valt till själv, men den var lite tråkigare än vad jag hade trott så jag bytte till Mental träning. Ni vet ju hur intresserad jag är utav det så nu tror jag att jag valt rätt. 
 
Kom hem runt halv 6 då det var mycket köer hela vägen från Bromma till Ekerö. Direkt när jag kom hem åkte jag och pappa till stallet. Jag red Braven barbacka och Sofia red Roxi. Braven skötte sig galant, tills vi skulle hoppa en stock.. då blev han helt galen och gjorde en del luftsprång, bocksprång osv. Hahah jag älskar när han blir så fast det är dock lite obehaligt när man sitter barbacka. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrietta Svärdh

Det är alltid roligt när dem blir lite busiga, haha :)

2013-08-24 @ 10:52:51
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0