måndag!

Min måndag började med att jag hade massage kl 09.30. Min rygg gör verkligen ont nu förtiden och jag seriöst gråter varje gång jag går dit. Men det känns alltid mycket bättre efteråt, så jag går dit ganska ofta. 
 
När jag kom hem från massagen fick jag ett VÄLDIGT spännande samtal. Jag kan inte säga vad det är för nått och vad det handlar om. Men allt jag kan säga att jag är riktigt nervös! Så fort allt är klart ska jag berätta för er och jag hoppas ni kommer bli glada för min skull. :D
 
Ikväll kl 18.30 blir det träning med Braven för Ulrika, foton kommer ni få om det inte är jätte dåligt väder (det regnar just nu). Rebecka rider Roxi idag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0