aj min rygg

Har varit väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna, jag borde skämmas. Det har inte hänt så mycket, har bara vairt i skolan och ridit. Jag red Fosse i tisdags, det gick dock inte så jätte bra.. hade väldigt ont i ryggen så jag kunde inte rida speciellt bra. Dagen efter var min rygg hemsk. Gick till min massör och hon sa att jag hade förskjutit min bröstkorg och är helt sne. Hon kunde tydligen inte göra nått åt det, så illa var det. Så nu har jag en tid hos en kiropraktor nästa fredag. Min rygg gör så fruktansvärt ont, värre än vad den någonsin gjort, tar alvedon hela tiden för att få bort smärtan. Usch jag orkar inte. 
 
Igår kväll var jag och Anna på bio, vi såg One Directions film "This is us". Åh vad jag älskar de där killarna ♥ (speciellt Niall ^^), har verkligen blivit ett fan! Helt klart värd att se den även fast man bara gillar dem lite grann, för man lär älska dom efteråt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0