Justin Bieber

Som ni vet vad jag på Justin Biebers konsert igår. Jag köade och väntade på honom i över 11timmar. Och jag kan säga så här, det var LÄTT värt det. Jag och Joanna fick platser precis bakom Golden Circle, vi stog ca 10-15meter från scenen och vi såg allt. För mig var Justin Bieber "bara en människa" innan jag gick på konserten och jag var inte det största fanet. Men nu efter konserten, Grattis Justin, du har precis fått dig en till Belieber. 
 
Jag älskar hans låtar: All around the world, Take you, Be alright, Never say never, Believe, Baby och One time. Han sjöng ännu bättre och var GALET SNYGG i verkligheten. Han är verkligen helt underbar. Älskar honom.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, belieber*** ;)

2013-04-26 @ 23:31:08
Postat av: Matilda<33

Vad var det första han sa på konserten? Något men att man ibland bara ska flyga...

2013-12-21 @ 22:09:05
URL: http://www.nattstad.se/MatildaEklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0