Justin Beiber & 1D

Efter skolan idag åkte jag och min kompis Shami till Globen och köpte en biljetter till One Direction konserten 8maj! Vet att det är utsålt, men vi köpte på blocket. Vet att man inte ska göra så egentligen, för att biljetterna kan vara fake. 
Det var fulltproppat med folk där, eftersom en av Justin Biebers konserter är ikväll. Själv ska jag dit på onsdag! Ska bli så grymt, är så sjukt taggad. :D
 
Nu tänker ni säkert att jag är en "Belieber" eller "Directioner", men nej det är jag inte. Jag gillar några av deras låtar och jag kan inte förneka att de ser jäkligt bra ut allihopa! 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag var på Bieber idag. Det var helt amazing! Du får inte missa det! :D

2013-04-23 @ 01:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0