hoppsugen

Blev precis galet sugen på att tävla i hoppning och fälttävlan med Braven. Det har varit så mycket fokus på dressyren (och är fortfarande) så vi har inte hunnit med att göra något av de vid sidan av. Hade tänkt börja träna lite hoppning/terräng snart så jag kan starta någon hopptävling eller deb fälttävlan till hösten. Braven tycker det är så grymt roligt att hoppa, och det har jag också börjat tycka sen jag fick honom. 
 
Här får ni ett gäng bilder från vår första och senaste hopptävling (Maj 2012):

Kommentarer
Postat av: Fanny

Klart att du ska ut och hopptävla!! Hoppas att du hittar någon tävling nära mig!! Skriv ut sen vart du ska tävla!! :)

2013-04-10 @ 09:51:33
URL: http://merlinsdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0