färga håret igen

Hästarna är fixade nu på morgonen, sjukt skönt att ha gjort allt på morgonen så jag har hela dagen framför mig att göra allt jag känner för. Red Roxi på grann stallets ridbana, och hon var jätte fin. Red igenom delar av FEI Lagtävlan och Mästerskap. Hon ska ju debutera nationellt 5maj, så vi måste börja träna programmen lite. 
 
Nu i eftermiddag kommer två kompisar hem till mig, de ska nämligen färga mitt hår. Ni vet nog vid det här laget att jag färgar mitt hår rätt ofta, men det här kommer bli den sista gången. Jag vill faktiskt försöka få tillbaka min naturliga hårfärg igen. Jag hade ljusbrun, med ljusa slingor och mörkt underhår, sjukt konstig hårfärg men den såg ut som guld i solen och jag älskade den. Jag förstår inte nu varför jag ens valde att färga håret röd-brunt. Idiot Victoria! 
 
Dålig bild, för man ser inte riktigt hårfärgen. men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0