Clinic

Imorgon är det dags, dagen jag längtat till väldigt länge. Då blir det Clinic/träning för Adelinde Cornelissen! Är lite nervös men mest sjukt taggad och förväntansfull. Det kommer bli väldigt lärorikt! Är lite orolig över hur Braven kommer reagera på allt (det kommer ju vara många människor, kameror, höga ljud från mikrofoner osv.) .. kommer han vara lugn eller kommer han bli jätte stressad? Det återstår att se, men jag hoppas på att han "håller sig i skinnet" och inte flippar ur för mycket. En annan sak jag är orolig över är att jag inte kommer förstå vad Adelinde säger, jag är inte så bra på engelska och har inte hunnit plugga in så många ord. 
 
En väldigt rolig sak är att jag blivit sponsrad med så många fina grejer inför Clinicen. Har fått ett par snygga ridbyxor och en piké tröja från Martha Ridewear. Braven kommer ha ett schabrak och lindor från Hööks. Kommer även få en mörkblå tröja av Distriktet.
 
14.00 börjar clinicen. 14.15 sätter ponnygruppen igång som Moa Södergren, Catherine Kleberg och jag är med i. Hoppas några av er bloggläsare är på plats, och gärna knäpper några foton på oss. Det skulle vara jätte roligt! Om ni ser mig när jag inte rider, kom gärna fram och hälsa.
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Ahh så snygg på denna bild, Braven. Kör hårt, gör din grej och NJUT imorgon. Kommer gå galant!

2013-04-05 @ 23:02:41
Postat av: Gunilla Ingvarsson

Hoppas att din pappa filmar, det skulle vara så kul att se. Underbar bild på Braven.

2013-04-06 @ 11:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0