utomlands? ja nu tack!

Fan, jag vill bara komma ifrån äckel Sverige och åka utomlands ett tag. Har inte rest någonstans på två år, börjar bli lite desperat att komma härifrån nu. Jag åker runt i Sverige hela tiden och tävlar och får se alla möjliga ställen, men jag vill någonstans som inte är Sverige, där jag kan ta en paus från allt, bara i ett par dagar. Vill åka överallt, typ USA, Italien, Grekland, Österrike, Nederländerna, Spanien, Afrika, England, Irland m.m. Men mest av allt vill jag nog till Rom i Italien. Hoppas på att få åka någonstans på höstlovet, men i slutändan kommer jag aldrig iväg ändå..
 
I framtiden vill jag bo utomlands och "upptäcka" världen. Kan knappt bägra mig!

Kommentarer
Postat av: Maya Juuti

skit fin blogg.

ska du inte vara med och tävla om en goodiebag full med hästprylar ?

http://deepshit.blo.gg/2012/september/blogg-tavling.html#comment

2012-09-21 @ 11:11:13
URL: http://deepshit.blo.gg
Postat av: AnnA

Du kan ju alltid komma till Finland på höstlovet om du inte kommer iväg längre bort :) Jag vet att det inte riktigt räknas som utomlands men det e bättre än ingenting kanske! Vi skulle kunna åka till Helsingfors på shopping en dag, har på känn att du skulle gilla det ;)
Kramar från kusin vitamin på andra sidan sjön :)

2012-09-21 @ 12:30:35
Postat av: Vickan<3

Hej, jättefin blogg verkligen! Kolla gärna in min egna blogg om du har tid. Jag skriver om mej som ryttare & utvecklingen med min ponny! Jag ska även tävla imorgon! Kika in & se hur det går!<3 Kram

2012-09-21 @ 22:29:16
URL: http://victoriahavelid.blogg.se
Postat av: Romulus

Kul att se att du lånat bilder från Colosseum i Rom från min sajt!

2016-03-01 @ 12:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0