Om Victoria, Brave Heart & Roxelina

Jag heter Victoria Alina Avellan Ryd och är 18år. Jag tog studenten på Bromma Gymnasium 2015 där jag gick naturlinjen. Jag är en livlig och positiv tjej som älskar träning och hästar. Jag har två egna hästar som heter Brave Heart och Sparkling. 
 
Hösten 2014 startade jag tillsammans med min pappa vårt företag: VicMik AB. Vi specificerar oss på medicinsk konsulting och hästar. 
 
Med min blogg vill jag dela med mig av mitt liv som tävlingryttare på elitnivå och min vardag. Ni får ta del av mina med- och motgångar och vara delaktiga i allt som händer i mitt liv. Jag vill förhoppningsvis kunna motivera och inspirera er att uppnå era mål och drömmar.
 
 
  
 
Brave Heart är en valack född 2003. Han är en korsning mellan Welsh (av cobtyp) och Morgan. Jag har ägt honom i över 4,5år. 2012 debuterade vi regional dressyr och ett halvår senare hade vi kvalat till nationellt, kvalat till SM och startat Svenska Mästerskapen. Vi har vinster upp till Elit nivå. Vi har tävlat 4st SM, Elit allsvenskan och Lag-SM 2014. 
 
 
 
Sparkling är en storhäst valack (var hingst till och med 2013) född 2005. Han är av rasen Hannoveraner och är importerad från Tyskland som 2-åring av gamla ägarna. Han är tävlad upp till Intermediere och har många kvalitéer. Han har varit i min ägo sedan April 2015 och är förhoppningsvis min framtida stjärna! 
 
 
 
Roxelina är ett Fjordhäst sto född 1999. Som jag ägde i 7år. Våra bästa meriter var: åttonde plats på Fjord-SM 2010, vi kom på fjärde plats på Fjord-SM 2011 och då blev vi även juniormästare, fjortonde plats på Fjord-NM 2011 (nordiskt mästerskap), vi har tävlat i Div 1 dressyr 2011, blev 7:a på Fjord-SM 2012, 8:a och juniormästare på Fjord-SM 2013, kvalade Nationellt 2012 med stor maginal och debuterade Nationellt våren 2013. År 2014 kom vi 4:a på Fjord-SM och blev bästa junior. I Ausgusti 2014 flyttade hon till sin nya familj i Västerås.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Vart står du uppstallad någonstans? :)

2012-10-08 @ 11:36:08
Postat av: Veronika

har ni ledig box? mejla mig gärna.

2013-07-01 @ 22:35:36
Postat av: Louise

Braven är ju så gullig! #skickavidarenätkärlek

2013-08-30 @ 19:29:54
URL: http://louisemacrae.horseworld.se
Postat av: Joanna Westling

http://braveheart.blogg.se

här är en tjej som har en häst med samma namn som din!

2013-09-03 @ 18:09:10
URL: http://www.joannawestling.horseworld.se
Postat av: Sara

Brave Heart, så fin verkligen!
Har du ridit länge? :)

2014-02-15 @ 20:30:08
URL: http://cclarstroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0