Nytt och fräscht

Hej! Jag har tröttnat på att ha en hästblogg, där jag bara skriver om hästar. Jag vill dela med mig av mitt liv. Jag heter Victoria Avellan Ryd och är 16år. Jag går första året på Bromma Gymnasium i Stockholm, där jag går linjen Natur i klass N1B. 
 
Jag är en livlig och positiv tjej som älskar att vara med sina kompisar och att röra på mig. Jag har två egna hästar som heter Brave Heart och Roxelina, så hästar kommer ni höra av mycket i min blogg. Annars älskar jag bågskytte och att åka skidor. Ett annat stort intresse är också fotografering! Jag är även en shopoholic och shoppar hela tiden, både till mig själv och hästarna. 
 
Mina vänner beskriver mig som en glad, positiv, snäll, rolig, omtänksam och envis person men som också kan vara lite lätt irreterande.
 
En annan grej ni kanske behöver veta om mig är att jag är beroende av alla slags serier, t.ex. Vampire Diaries, Revenge, Awkward, Desperete Housewives, House, Hart of Dixie, How I met your mother och många fler. 
 
Ni kommer lära känna mig mer ju mer ni läser bloggen! Enjoy ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: agnes

ditt lockiga hår är typ dröööööömhår!

2012-09-09 @ 18:50:09
URL: http://agnesfallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0