Bromma blocks/stallet

Idag när jag var jag i Bromma Blocks, köpte jag en sjukt söt topp från Vero moda. Seriöst den sötaste toppen jag har i min garderob nu. Den är svart, format som ett linne, knäppning i nacken, spets en bit vid bröstet/nacken och är öppen i ryggen. Looooove! Hittar ingen bild på den på deras hemsida men kommer nog ha en liten "Photoshoot" med Mira (måste övertala henne först..) imorgon och då tänkte jag ha den toppen.
 
På eftermiddagen/kvällen åkte jag till stallet och red Braven i sommarhagen. Han var spänd men rätt fin för att ha vilat i några dagar. Roxi red jag tillsammans med Jossan, vi red ut en sväng, mysigt värre! :)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅH vad ni är fina. Så GALET häftig liten häst du har!

2012-09-21 @ 12:35:22
URL: http://dressyrfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0