BÄST


Kommentarer
Postat av: Alexandra Helander

Hej Victoria!
Jag har följt din blogg ända sedan du bloggade på ponilovers.blogg.se! Som du märker har jag kommenterat ett inlägg långt bak i tiden. Men jag har alltid uppmärksammat bettet du rider med, som är med på bilden över!
Du har snackat om att roxi blir stark och tugn i munnen och du rider på "vanligt" bett och pelham precis som jag! Men bettet som roxi har på bilder låter väldigt intressant och när personer frågade om det så tog jag del i den diskussionen men nu hittar jag den tyvärr inte!

Nu försöker jag få hjälp med bett och har tagit upp om det bettet på min blogg, vilket jag mer än gärna vill att du skulle ta del av! Skulle verkligen behöva hjälp och du verkar veta lite mera om betten än vad jag gör!

Kram Alexandra :)
Hoppas det var okej att jag tog upp dig i inlägget, och tack för en grym blogg du driver! Inlägget kommer upp i morgon innan lunch (tidsinställt)

2013-04-13 @ 10:46:23
URL: http://helander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0