8september

Dagen började med att jag spenderade 6timmar i stallet. Därefter åkte jag in till stan med Mira, vi shoppade lite och kollade på bio. Vi kollade på "Modig", den var så jäkla bra och uppfyllde alla mina förväntningar! Mira tyckte att huvudkaraktären var väldigt lik mig, rödhårig, rider och håller på med bågskytte. Haha det hade hon ganska rätt i. ;) 
 
Nu ska jag käka lite och packa lite till imorgon, då blir det tävling i på Bälinge RF. Jag och Roxelina kommer tävla LA:P1 kl. 14.04 och då hoppas vi på det sista kvalet till Nationellt. Tagga! Om du ser mig, kom gärna förbi och hälsa!
 
Essie fick även mig att klippa Roxis man idag. Ångrar mig inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0