10 saker ni kanske inte visste om mig!

*Jag suger på att svara på sms, svara i telefon, PM på fb, kommentarer, KIK, instagram osv. Nått som blivit en vana... Alla mina närmsta vänner vet att jag är sådan, därför ringer de mig 10gånger så att jag blir så irriterad tills jag måste svara.
 
*Jag fullkomligt hatar fisk. Usch fy fan.
 
*Jag har astma och väldigt många allergier (pollen, gräs, hö, äpplen m.m.)
 
*Jag är tre fjärdedelars Finsk, är dock född i Sverige.
 
*Jag är född i Östersund, har bott i Östersund, Enafors (vid Åre), Funäsdalen. Till slut hamnade jag i Stockholm.
 
*Jag är en person som väldigt sällan kan säga NEJ.
 
*Jag faller väldigt lätt för killar som har fin personlighet och kan få mig och skratta, då är jag helt såld.
 
*Jag älskar att åka skidor och skoter. Det är min passion.
 
*Jag är en väldigt livlig, posivit, rolig och flummig person. Men det tar ett tag innan jag kan vara mig själv med någon. 
 
*Jag motionerar väldigt mycket daligen, rider två hästar, är ute och springer/cyklar och gör styrketräning nästan varje dag. Dock är jag beroende av socker, så ner i vikt går man aldrig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Kan du inte skriva hur ofta du tränar och vad du gör då? :) Vore kul att läsa!

2012-09-22 @ 22:43:08
URL: http://inaogren.blogg.se
Postat av: Stina

Vad roligt att du är från Östersund/Åre! Det är jag oxå!:-)

2012-10-07 @ 10:36:54
URL: http://sodressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0