Litte Bilder från idag

Vet att jag sa imorse att det snöade och blåste, men när jag väl gick ut så blev det sol och vindstilla! Det var sjukt skönt, hela +2 grader men det var inte så mkt snö så man kunde inte åka skoter överallt.. Pappa och jag tog en sväng på skotrarna, sen på längdskidor och sedan åkte vi iväg till Storlien. Där handlade vi mat och fyverkerier och sedan kollade vi in skidbackarna. Det fanns knappt någon snö i backarna, bara en backe var öppen. Jätte tråkigt verkligen men vi kommer nog köra där ändå imorgon eftermiddag.






Kommentarer
Postat av: Tove - Ponnyryttaren ♥

Hej Victoria!

Jag tänkte, att om du är intresserad så har jag bilder på dig o Braven från SM dag 2 :)

Mvh Tove

2012-12-31 @ 12:44:53
URL: http://toveolssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0